3.11.15

MÜSLI BARS

Som jeg kort fortalte i mit tidligere indlæg, lavede jeg i fredags nogle müsli barer, da jeg i noget tid har gået rundt med en af mine veninders opskrift på det. De er ret simple at lave, men de er dog en smule tidskrævende, da de behøver en hel time i ovnen på 130 grader. Ikke desto mindre, synes jeg ikke, at I skal slå jer ud af den grund, for de smager virkelig godt. Her er listen over, hvad der er puttet i dem: en dåse kondenseret mælk, 250 g. havregryn, 75 g. kokosmel, 100 g. rosiner eller tranebær, 125 g. blandet korn, 125 g. hasselnødder eller mandler og så noget hakket mørkt chokolade. Be my guest.

As I told you in my previous post I made some müsli bars friday afternoon as I've kept one of my friends' recipe for a little while. It was actually pretty simple to make, however they need one hour in the oven on 130 degrees, which is a bit time-consuming. Nevertheless I definitely think that you should try it! This is what what they contain of: one can of condensed milk, 250 g. of oat meal, 75 g. of coconut flour, 100 g. of raisins or cranberries, 125 g. of mixed corns, 125 g. of hazel nuts or almonds and then some chopped dark chocolate. Be my guest. 

3 comments:

  1. Wauw hvor lækkert, dem skal jeg helt sikkert prøve at lave!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Bliver helt sulten af at bare se på dem -de skal helt klart prøves af (:

    Jeg har nomineret dig til 'The Liebster Award' (har nævnt dig her http://aseaofinspiration.blogspot.dk/2015/11/the-liebster-award-l-2015.html) og håber selvfølgelig at du vil svare på spørgsmålene. Når du har besvaret dem, vil jeg rigtig gerne læse dine svar, så giv mig et hint, når du har postet dem. (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. they look są delicious! lately i'm thinking of doing something like this. i really love musli and peanuts!:)

    ReplyDelete