10.10.15

SHE IS A GOLDIGGA

Jeg tog disse billeder af min søde veninde for nogle uger siden, da jeg har leget med idéen om at kombinere en masse guld sammen med en, som har en lidt mørkere glød. Billederne blev overhovedet ikke, som jeg ville have det, da jeg gerne ville have set, at hendes makeup blev mere dramatisk, og at smykkerne blev en del mere fremtrædende. Ikke desto mindre synes jeg stadig, at hun ser smuk ud, og der kom da også nogle gode billeder ud af det, men de blev bare ikke som forventede. Men sådan er det jo nogle gange.

I took these pictures some weeks ago as I had this idea in my mind about someone with a dark glow combined with gold tones. It didn't turn out as I wanted it to, as I wanted the gold makeup to be more dramatic and the jewelries a lot more prominent. Nevertheless, I think that she looks beautiful and there did come some good pictures out of it in spite of that they didn't turn out as expected. But it is what it is. 

1 comment: