30.10.15

RED WINE

T-shirt: Gina Tricot. Blazer: H&M. Jeans: H&M. Glitter socks: Netto. Shoes: Doc. Martens. Clutch: Rudi & Harald Nielsen. Necklace: Maanesten. Ear rings: A gift
Jeg har haft fri på denne skønherlige fredag og tilbragt noget af min dag med mine kære ven, som jeg spiste morgenmad med. Derudover har jeg faktisk også lavet alle mulige andre ting såsom lavet hjemmelavede müslibarer (som jeg vil vise jer på et andet tidspunkt), blevet klippet og ordnet nogle praktiske ting mht. min længerevarende rejse, som finder sted en gang i det nye år... Der er snart nogle meget spændende ting, som skal til at ske, kan jeg røbe so far ;-) Derefter har jeg været til en landsholdssamling, som fortsætter igen i morgen, som forberedelse til U21 VM, som jeg snart skal rejse til. Til slut sløjfer jeg min aften af med at se Harry Potter and the Prisoner of Azkaban med min ven, da det er blevet vores little thing at se HP sammen. Hav en dejlig weekend!

I've been off work today on this lovely friday and I've spent some of my day with my dearest friend, whom I ate breakfast with. Apart from that I've done a million other things today such as making homemade müsli bars (which I'll show you in another post), went to the hair dresser and handled some practical things about my long-term journey, which is going down within a few months... Soon some very exciting things are going to happen, that is all I can tell so far ;-) After that I've been training with the Danish national karate team, which will be continued tomorrow again as we're preparing for the U21 World Championships. Finally I'll end my evening with watching Harry Potter and the Prisoner of Azkaban with another friend of mine, as it's our little thing watching HP together. Have a nice weekend!

11 comments:

  1. Virkelig en skön blog du har og så smuk du er :-)

    ReplyDelete
  2. so cool, simple and trendy
    New post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/how-to-dress-like-school-girl.html

    ReplyDelete
  3. Fan af overskriften på indlægget :)
    Og sikke nogle spændende ting du har fået lavet :)

    ReplyDelete
  4. Super lækkert outfit :)
    knus
    http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  5. Skønt outfit med mange lækre deltajer :-)

    ReplyDelete
  6. SÅ fint outfit!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Lækkert og elegant look du har skabt der!

    http://benyasuwan.dk

    ReplyDelete
  9. great post! :)
    have a lovely week !!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete