19.10.15

OH NO SHE DIDN'T...

Sneakers from Nike 
Åh jov hun gjorde så... Jeg kunne simpelthen ikke modstå fristelsen, så jeg undedede mig selv disse cool og classic par af sneakers her forleden dag, efter at have kigget på adskillige sneakers i evigheder. Jeg har kigget en del på denne model, Nike Air Force 1 og kiggede til at starte med på den helt sorte model. Men da jeg så den i virkeligheden, synes jeg, at den var alt for kedelig og meget hurtigt ville gå i ét med ens outfit fordi, at detaljerne på skoen ville camouflere sig i den sorte farve. Det synes jeg ville være en skam, så derfor valgte jeg denne sølvmodel i stedet for. Jeg har købt dem via Rezet Store, og hjemmesiden kan klart anbefales, da der er fri fragt ved tilsendelse til det nærmeste posthus, og de kom allerede frem i løbet af 2 dage. Jeg er vildt glad for dem og er allerede hoppet i dem, og de er super behagelige. Disse sko er definitely made for walking. 

Oh yes she did... Well, I couldn't help it so I bought these pair of super cool and classy pair of sneakers. I've been looking for a pair of neutral sneakers, which could go with anything for months and then I fell for this model, Nike Air Force 1. At first I was looking at the entirely black model but I thought that it was too simple and I think that people wouldn't even notice you were wearing them because the black color is so easily camouflaged in everything else. Therefore, am I so happy about my purchase and I've already put them into service, they're seriously comfortable and they're definitely made for walking. 

2 comments:

  1. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hvor er de bare lækre!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete