6.10.15

NEW TO THE IN

Slippers: Pieces. Bag: Søstrene Grene. Underwear: Bilka
Da jeg sparer op til en længere rejse på et senere tidspunkt, har jeg ikke købt så mange ting til mig selv her på det seneste, og af den grund har jeg i stedet købt nogle accessories her og der. Dette er et lille udpluk af dem, og jeg har faktisk også næsten lige købt et sort bælte og et fint hårbånd. Indkøbene har naturligvis ikke kostet en bondegård, da jeg er ret så god til at finde ting på udsalg, og ting der generelt er billige. Jeg må dog indrømme, at jeg craver så meget, efter et par nye sneakers, og især de helt sorte Nike Air Force 1. Suk. For at være ærlig craver jeg også en masse strik, da vejret lige pludseligt er helt hen i vejret. Så at sige. Damn. Jeg har så mange cravings lige nu. 

Since I'm saving up for a long trip I haven't bought so many things for my self lately and for that reason I buy some accessories here and there. This is some of the items I've bought for myself and I've as a matter of fact also just bought a black belt and a hair band. Naturally, those things haven't costed a fortune as I'm very good at finding things on sale. However, I crave so much after a new pair of sneakers and to be specifically it's the entirely black Nike Air Force 1 I so would love to own. To be honest I'm actually also craving knitwear as the wetter has turned so shitty. Damn. I've a lot of cravings.

3 comments:

  1. Sikke et fint sæt undertøj!
    - Hav en dejlig dag:)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. virkelig yndigt undertøj og dejlig farve.

    www.neronoir.dk

    ReplyDelete
  3. Virkelig nogle søde ting, specielt undertøjet. Jeg kender det godt, uanset hvor jeg meget jeg synes jeg køber er der altid et eller andet jeg craver :)

    ReplyDelete