28.10.15

DIY MANIA

Sabbatåret har på mange måder givet mig langt mere fritid, end hvad jeg havde førhen, da jeg gik i gymnasiet. Af den grund har jeg mere tid til at dyrke de ting, som jeg rigtig godt kan lide, som fx at lave smykker og være kreativ. Det er sindssygt rart fordi, at det giver mig en form for ro og sidde og kreere smykker som disse, da det er et færdigt produkt, man kan betragte bagefter. Jeg har lavet en del armbånd og kastede mig ud i at lave et hårbånd også, da jeg blev inspireret af et Instagram billede. Jeg er glad og tilfreds med resultaterne. 

The gap year has given me a whole lot more of sparetime compared to what I had when I was studying, which is super nice. For that reason I finally have some time to do some of the things I like the most as being creative. It gives me a certain calm to sit and create something one can gaze at, when it's done. I've made a lot of bracelets but dared to create a hair band as well as I was inspired by an Instagram picture I saw not long ago. I'm happy and satisfied with the out come.

1 comment: