14.10.15

COLORFUL

Fur: CKN of Scandinavia. Scarf: H&M. Jeans: H&M. Boots: Vagabond. Blazer: Gina Tricot. Blouse: Camaieu. Long necklace: Maanesten. Bag: Bought on Crete. Bracelet: Made by me. Ear rings: Made by me
Jeg var inde i Kbh her i starten på efterårsferien, da min meget savnede veninde og jeg spiste morgenmad inde på Mad og Kaffe på Vesterbronx, som i øvrigt godt kan anbefales. Efter morgenmaden gik vi rundt i Københavns mange afskygninger, og der fandt vi denne mega fede lokation, som i en bloggers øjne uden tvivl er virkelig god blogger background material. Hey hey hey. Det er blevet rimelig køligt i vejret, så derfor hoppede jeg i pelsen, som jeg ikke synes, at I skulle snydes for - selvom I rent faktisk så den sidste vinter. Det var en skidehyggelig tur, og jeg bliver bare aldrig træt af København. 

I was visiting Copenhagen just as the autumn break started as my very missed friend and I were eating breakfast at Mad og Kaffe, in which I definitely would recommend. As we finished our breakfast we moved along and walked through the streets of Copenhagen and stopped by a few shops here and there. We found this super cool location on our way, which without a shadow of a doubt was blogger background material indeed. So to speak, haha. The wetter was really cool and for that reason I jumped in my fur, which in this case you've seen before. I just thought that you should see it again. All in all it was a really cosy trip and I enjoy Copenhagen so god damn much. 

2 comments:

  1. Amazing pics. So full of colors.
    Kiss
    http://www.dontcallmefashionblogger.com

    ReplyDelete
  2. Super fine billeder:)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete