24.9.15

NUTIDEN OG FREMTIDEN




Jeg tænkte, at jeg ville lave en lille update på, hvad jeg går og laver, og hvad jeg regner med at skulle i den kommende fremtid. Jeg skriver normalt ikke indlæg som disse særligt tit, men jeg tænkte, at jeg ville give it a shot, så folk kan blive inspireret til, hvad de kan få ud af deres sabbatår. 
Som sagt, så har jeg taget et sabbatår, eftersom at jeg blev student i sommers. Jeg arbejder pt. i en børnehave og til tider i vuggestue også som vikar, som pædagogmedhjælper, og jeg elsker virkelig at være der. Det har været en øjenåbner på mange punkter, og hey så er jeg blevet ret så god til at skælde ud. Nice. Idéen er, at jeg sparer op til en længere rejse med min kære veninde, og vi har tankerne placeret i Sydamerika. Vi er i gang med at planlægge, og jeg kan løfte sløret for det, når vi kommer tættere på. Derudover så har jeg også taget et sabbatår for at kunne læse op på et fag, fysik fra C til B niveau da det er et adgangskrav, til den uddannelse, som jeg gerne vil ind på. Det er ærligt talt ikke det fedeste, men sådan er det. Det skal jeg læse til foråret. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at læse idræt som hovedfag og psykologi som sidefag inde på universitetet, men nu må vi se, hvor vinden tager mig hen. Derudover så træner jeg rigtig meget, ligesom jeg altid har gjort, og det er virkelig rart at have masser af tid til det. Jeg har stadig rigtig store ambitioner med karaten, og dem har jeg i sinde at få udlevet. 
Dette var blot nogle kortformulerede tanker om, hvad jeg laver, og hvad jeg vil lave. Jeg vil meget gerne høre andre ad, som også har taget et eller flere sabbatår, om hvad de har fået tiden til at gå med?

1 comment:

  1. I love your blog <3
    It's amazing

    marliafransiska.blogspot.com

    ReplyDelete