28.9.15

DOTS

Jumpsuit: Vero Moda. Cardigan: Vila. Shoes: Doc. Martens. Ear rings: Made by myself. Bracelet: Made by myself
Selvom at det her er et rimelig afslappet outfit, så er det rent faktisk en af de mere fancy fra her på det sidste, eftersom at jeg er ret så begrænset i mine klædeudfoldelser, når jeg arbejder i en børnehave. Jeg bliver nødt til at være iklædt noget behageligt, noget som ikke er for eksperimenterende og til slut noget, som kan tåle at blive beskidt. Som i, at blive våd i røven af at sidde i en sandkasse i en time, og som i børn der har tendens til at smide maden andre steder end i deres mund. Det er lidt træls, men sådan er det jo. Set bort fra det, så er jeg startet på stævnesæsonen igen (igen, igen), og det er sgu skønt. I denne weekend skal jeg til Tjekkiet, og jeg glæder mig til at afprøve de fysiske, såvel som de mentale ting af, som jeg har arbejdet med de seneste to måneder. 

Even though this is kind of a casual outfit it's some of the fanciest I'm wearing lately, as I'm a bit limited because of my job as a kindergarten teacher assistant. Wow that sounded fancier than my outfits... However, I need to be dressed comfortable, not too experimenting and with something, which can withstand to get dirty. A bit annoying but it is what it is. Apart from that then I've started the karate tournaments once again (and again...) and I love it. This weekend I'm off for Czech Republic and I'm so excited to get to work with all the things I've been working on the past two months. 

2 comments:

  1. Hvor er den cardigan bare fin:)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Super lækker cardigan. Er vild med din buksedrag :)

    www.neronoir.dk

    ReplyDelete