7.9.15

CITY ATMOSPHERE

I sidste uge var jeg ude og besøge min kære ven ude på Amager, og vi tog deriblandt en kop kaffe nede i gården, som var yderst hyggelig med blomster, græs og adskillige bænke. Man kunne virkelig fornemme storbysstemningen, som jeg er noget så vild med. Derfor tog vi os nogle billeder, og dette er så disse, som jeg tog. Det næste indlæg indeholder de billeder, som han tog af mig og mit outfit, så stay tuned. 

Last week I was out visiting my dear friend in the city and we grabbed a cup of coffee in the communal garden, which was extremely cosy with flowers, grass and benches and all. One could really feel the city atmosphere, which I enjoy very much indeed. For that reason we took some pictures and this is some of them, I took. The next post will contain the pictures of me and my outfit, so stay tuned. 

2 comments: