16.8.15

MATCHING

Matching shorts and top: Only. Bag: Primark. Sandals: Bought on Crete. Sun glasses: Bilka. Ring: A gift
Jeg sidder på nuværende tidspunkt i min seng. Her har jeg ligget hele dagen. Kender I ikke de dage? Jeg er simpelthen så træt efter en travl uge med masser af arbejde, venner, en fødselsdag, en hygge-middag og træning. Og nu skal jeg se et afsnit mere af Glee. Rest day? Very much indeed. Nyd jeres søndag. 

Currently I'm sitting in my bed. I've been sitting here all day long. Don't you recon these kind of days? I'm so exhausted after a week filled with lots of work, friends, a birthday, a dinner party and training. And for now I'm going to watch another episode of Glee. Rest day? Very much indeed. Enjoy your sunday. 

10 comments:

  1. Uhh det lyder dejligt -jeg skal til fødselsdag lige om lidt, og har ligesom dig haft en lidt stresset uge, og kunne bare godt tænke mig at se en film i sengen. Men hvor er det et fint og farverigt set du har! (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. I love your playsuit!!! And yes Palma is great!

    ReplyDelete
  3. Hi!so pretty. i love the vibrant colors of this look <3 http://cocomademedothis.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Sikke et fint sæt!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  5. Rigtig fint outift, ser meget sommerligt ud :-)
    // Sundesager.dk

    ReplyDelete
  6. Amazing, I love this floral print!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    ReplyDelete