5.8.15

MALLORCA BABY

For lidt over en uge siden, kom jeg tilbage fra Mallorca af, men da jeg har været karateinstruktør på en sportscamp i ugen lige efter, har jeg ikke kunne nå at opdatere jer på min ferie. Så her kommer det. Vi boede i en lille by, Son Caliu som ikke ligger særlig langt fra Magaluf, som har ry for at være det ultimative party sted. Det var super lækkert, og det var så rart at slappe af, spise, få noget sol, læse og se nogle kulturelle ting. Faktisk så har jeg allerede været på Mallorca to gange før, men det var for 10 år siden. Jeg kunne dog stadig huske og genkende stederne dernede, og det er ret sjovt at tænke på, at jeg umiddelbart ikke kunne huske så meget før jeg tog afsted, men da jeg så var dernede og oplevede det hele igen, kom alle minderne tilbage til mig igen. I så fald var det alt i alt en meget skøn ferie med min beloved familie.

A little week ago I came back home from Mallorca, but I've been a karate instructor on a sportscamp the week after that so I haven't been able to catch up with you as regards my vacation. So here it is. We lived in the little town, Son Caliu not far from Magaluf and it was so nice to just relax, eat, get some tan, read and go seeing some cultural stuff. As a a matter of fact I've already on Mallorca twice, but it was like 10 years ago. However, I did remember and recognize some places here and there and it was sort of funny that I've kept some memories there, which I remembered. All in all a very nice vacation with my beloved family. 

4 comments:

  1. Smukke smukke billeder!

    kys
    // erica-schou.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Ser ud til at du har haft en ferie fyldt med dejlige oplevelser :)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Virkelig, virkelig smukke billeder :)

    Liiivelife.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Goodness, the place looks amazing!! I need to go there too :D

    ReplyDelete