9.8.15

GREEN JUMPSUIT

Jumpsuit: Vila. Sandals: Accessories. Bag: Primark. Bracelet: Gina Tricot. Necklace: A gift
Jeg har udover dette outfit, tre upcoming outfits fra Mallorca af i ærmet til jer, og dette er det første. Det var denne jumpsuit, som jeg købte kort før, at jeg tog afsted, og den er så rar og fin. Der er lidt lingerie over den, og man kan helt sikkert både dress den op og ned til både fest og hverdag. Jeg er i så fald fan.

Apart from this outfit then I've three more outfits I'm going to show you, which are all from Mallorca. In that case this is the first one and I'm wearing the jumpsuit I bought just before we took off. You can definitely both dress it up and down for both party and casual days and I like that thought. 

3 comments:

  1. Sikke et fint jumpsuit, er vild med farven!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Cute bag :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  3. Hey vil du ikke følge min blog over Bloglovin'?
    Jeg følger dig allerede. <3 Og dette er min nye blog?? <3
    http://mendai.blogspot.dk/

    ReplyDelete