19.8.15

COPENHAGEN

T-shirt: Vero Moda. Skirt: Fullah Sugah. Shoes: Adidas. Bag: Monki. Long necklace: Maanesten
I får lige et lille break fra ferie outfit billederne af med disse som erstatning, fra da jeg var inde i Kbh med min familie for en lille uges tid siden. Min søster og jeg havde lovet is til både min mor og far inde på Nyhavn, så vi greb muligheden for at lave en familieudflugt ud af det. Vi gik såmænd bare fra hovedbanegården af ind til Nyhavn, Langelinje, Kastellet, Østerbro samt Kongens Nytorv hvor vi fandt en hyggelig, fin restaurant, hvor vi endte med at spise mørbradgryde. Ikke dårligt. However, så havde jeg altså desværre ikke mit kamera med mig, men jeg synes ikke, at I skulle snydes for de lækre omgivelser, vi gik i, så derfor får I oplevelsen igennem vaskeægte iPhone kvali. 

I'll give you guys a bit of a break from all the vacation pictures and instead I'm gonna show you these pictures from Copenhagen where I was with my family a little week ago. My sister and I have promised ice cream in New Habour for both our mom and dad and for that reason we made a little family trip out of it. We walked through central Copenhagen all day long and ended up in a little, cosy restaurant not far from Kongens Nytorv where we ate tenderloin pot. Not bad at all. However, I did unfortunately not bring my camera with me, but I didn't think that you should miss the beautiful surroundings, which were among us so here you have the experience through an iPhone's lens. 

4 comments:

  1. Cute skirt :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  2. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. gotta love it!

    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Sødt ouftit! :-)
    www.sarahskjoedt.dk

    ReplyDelete