29.7.15

SUNNY DAY

Top: H&M. Trousers: Saint Tropez. Sun glasses: Bilka. Bag: Rudi & Harald Nielsen. Sandals: Pieces
Som I måske kort bemærkede i mit tideligere outfit indlæg, så er jeg blevet klippet, da mit hår var seriøst slidt og trængte til en kærlig hånd. Jeg er faktisk ret glad for resultatet, selvom at jeg synes, at frisører generelt altid klipper et ordentligt stykke af, når man bare siger, at de skal tage spidserne. Jeg tror nu også, at min tilfredsstillelse har noget at gøre med det faktum, at jeg simpelthen bare har accepteret, at jeg ikke kan få langt hår, som jeg altid har ønsket mig. Jeg er dog glad for det her, og så ser mit hår oven i købet lysere ud pga. solens stråler, og det er virkelig rart. 

As you might have noticed from my previous outfit post then I've gotten a hair cut as my hair was so worn and seriously needed to be taken care of. I'm actually very happy about the outcome even though I always think that the hair dresser cuts the hair so short every time. Maybe my satisfaction has something to do with the fact that I've sort of accepted that I just can't get long hair, which I always have wanted. However I'm glad about it and like that my hair looks lighter as well, which I can blame the sun for. 

3 comments:

  1. Er helt vild med skjorten og sammensætningen med de flotte bukser! Synes dit hår er vildt fint og farven kan jeg godt lide :)

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  2. Lækre lækre bukser!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  3. nice pants
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/a-pop-of-colour.html

    ReplyDelete