17.7.15

SISSEL EDELBO KIMONO

Kimono: Sissel Edelbo. Top: Vero Moda. Jeans: Zara. Belt: Pull and Bear. Bracelet: A gift. Ear rings: A gift
Jeg købte denne fine kimono på Roskilde Festival, da jeg virkelig havde brug for noget luftigt, som kunne dække mine skuldrer til, fordi solen var så stærk. Thank god for det, for jeg er helt vild med denne kimono, som rent faktisk er lavet af andensorteringsstof fra Indien af. Af den grund er der nogle skønhedsfejl her og der på den, men det gør mig faktisk ikke så meget, da jeg bare er vild med tanken om, at det er genanvendt. Jeg fik den også luftet lidt ekstra her, da jeg skulle fejre min kære venindes fødselsdag, og jeg har da også i sinde at bringe den med mig på ferie, som jeg snart skal til. 

I bought this kimono on Roskilde Festival as I needed something airy and something to cover my shoulders with as it was extremely hot. Thank god for that because I like this kimono so much and it's as a matter of fact made of second sorting fabric from India and for that reason there are some spots here and there, but I actually don't mind. I just like the thought of that it's something recycled. I got the chance to wear it as I was celebrating my dear friend's birthday not long ago and I also attend to bring it with me on vacation, which I'm off to very soon. 

4 comments:

  1. nice kimono
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Den er så fin! Synes at den skiller sig ud - fedt!

    http://www.benyasuwan.dk

    ReplyDelete
  3. Sikke en lækker kimono! Jeg elsker kimonoer generelt <3

    ReplyDelete
  4. Nice look, love the kimono!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ReplyDelete