23.7.15

NEW IN

Jumpsuit: Vila. Scrungies: Søstrene Grene. Pants: Saint Tropez. Sandals: Pieces
Jeg havde et gavekort til et center, som jeg modtog til mit studentergilde, og det fik jeg indviet her forleden dag. Jeg købte alle disse ting for 500 kr., som gavekortet var på, og jeg har allerede fået taget det hele i brug - undtagen buksedragten dog. I vil i så fald se disse flotte bukser og sandaler i aktion i mit næste outfit indlæg.

I received a gift certificate to a mall at my graduation party and used it here the other day. I bought all these things for 500 DKK and I've already put everything into service - besides the jumpsuit. You'll see the nice pants and sandals in action in the upcoming outfit post. 

3 comments:

  1. Er helt vild med jumpsuitet, så fint!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. the top looks nice
    I am your follower now <3 , I will really appreciate
    if you could follow back too :)
    Xoxo
    diariesofahiddenfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete