5.6.15

WHAT'S THE CLOCK? PARTY TIME!

T-shirt: Bought in Poland. Skirt: H&M. Hat: Bought on Crete. Bag: Bought in Turkey. Sneakers: New Balance
Jeg nyder i den grad min læserferie, da jeg kun har tre mundtlige eksaminer tilbage, hvor den første foregår på mandag. Derfor har jeg læst op de seneste par dage, men tager dog først for alvor hul på det her i weekenden. Jeg er lidt spændt på at se, hvordan det bliver, men lad os nu se, for jeg plejer ikke at være overdrevet nervøs, men plejer at håndtere det på nogenlunde vis. Men man ved det jo egentlig aldrig indtil, at det er overstået...

I'm enjoying my examination study leave as I only have three more oral exams back and the first one on monday. Therefore, I'm sitting a few hours a day reading - including today and I'll in the upcoming weekend in particular read and study a lot. I'm a bit excited for the outcome but let's see I'm not seriously nervous and I use to handle the oral exams pretty okay. But you never really know until it's over...

8 comments:

  1. Jeg er vild med dette outfit! Især nederdelen og tasken :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    ReplyDelete
  2. Rigtig fint outfit! Jeg giver Sanne ret, fed taske! :)

    ReplyDelete
  3. Such a cool look, love it. *__*
    New outfit is online...

    ReplyDelete
  4. Din nederdel er rigtig lækker :D

    ReplyDelete
  5. Super fin T-shirt! -Har også læseferie, og skal faktisk op i -ja også tre fag mere (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  6. Super fint outfit :)
    Det klæder dig bare så godt!

    http://camillajulie.dk/

    ReplyDelete
  7. Love this outfit, love your new balance sneakers!

    http://happinessvictim.blogspot.com/
    x

    ReplyDelete