17.6.15

RUDI & HARALD NIELSEN

All the bags are from Rudi & Harald Nielsen
En gang i mellem tager min mor til forskellige former for lagersalg, og hun formår altid at høste nogle virkelig fine sager med hjem til de bedste priser. Hun har senest været forbi Rudi & Harald Nielsen, som disse tasker og clutches er fra, som er noget så fine, og som min søster og jeg har fået lov til at dele. Timingen er noget så god, da jeg lige har smidt en stor taske ud, da den var alt for slidt, og derefter har kigget lidt på en ny. Det var der absolut ingen grund til, da denne fine brune taske nu er havnet hjemme i mit skab. Jeg har også fået taget den mørke taske med sølvkæden i brug, hvilket I vil se i et outfit post inden længe. 

Every now and then my mom goes to different inventory-clearance sales and recently she went by Rudi & Harald Nielsen, who makes the most cool bags and clutches. My mom bought several things and among them, these four pieces, which my sister and I get to share. As a matter of fact, I've just thrown a big bag out and was looking to replace it with something else, but then my mom got this beautiful brown one so there was no need for that at al. I've already used the black/dark blue one, which you'll notice in an outfit post very soon. 

1 comment:

  1. Rigtig fine tasker, kan især godt lide den sorte! :-D
    Tænkte på følges vi via bloglovin? Og hvis vi ikke gør, har du så lyst til at følges?

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    ReplyDelete