30.6.15

LITTLE BLACK DRESSES

The dresses are from Nelly.com
På nuværende tidspunkt er jeg på Roskilde Festival og har det formentlig alt for vildt, så dette er et planlagt indlæg til jer. Egentlig så har I set den første kjole før i mit tidligere indlæg, men da jeg har købt disse to kjoler det samme sted fra, tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne samle dem i et billede anyway. Jeg er noget så sikker på, at I alle har den lille sorte hængende i jeres klædeskab, som man altid kan regne med, hvis en tøjkrise opstår. Det er sgu rart, og på nuværende tidspunkt har jeg så disse to, som jeg kan forholde mig til. I vil ikke tro det, men jeg gav faktisk kun 230 kr. for dem i alt, da jeg købte dem på udsalg på Nelly. Så man havde da været et skarn, hvis ikke man gjorde andet end at købe dem. 

I'm currently on Roskilde Festival and most likely having a great time, so this is an arranged post for you. Well, you have seen the first dress before in my previous post but as I bought these two dresses from the same website I thought that is was obvious to show them at the same time as well. I'm quite sure we all have the little black dress, which we always can turn back to if we're having a clothes crises. At the moment I definitely have these two to go back to and you won't believe it, but I gave 230 DKK all together for both of them so everything else besides buying them would have been a shame. 

6 comments:

  1. Awesome post! I like that lace one. Have a wonderful Wednesday dear! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM / Facebook / Bloglovin

    ReplyDelete
  2. have a good time at festival! dresses are amazing :)
    +follow

    www.AneciaBlog.pl

    ReplyDelete
  3. Woow! I love it!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Cute dress (left) :)
    BLOG M&M FASHION BITES : M&M FASHION BITES
    Maria V.

    ReplyDelete
  5. Beautiful dresses - love the lace!

    www.susannahzabelle.com

    ReplyDelete
  6. Hvor er de bare voldsomt fine!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete