25.6.15

JEG ER BLEVET STUDENT!

The dress is from Nelly.com
Så blev jeg sgu student i går, og hold nu op hvor er det en lettet, fantastisk og overvældende følelse. Jeg kan slet ikke beskrive, hvordan det er, da det simpelthen er noget, man skal opleve på egen hånd. Jeg er så yderst glad, og jeg føler virkelig, at disse tre år har lært mig så mange nye ting. Ikke kun på det faglige plan, men derimod også på det menneskelige plan, i den forstand at jeg har set så mange nye aspekter af livet, og de mennesker som er en del af det. Jeg er dybt taknemmelig for de venner og oplevelser, jeg har erfaret samt fundet mig, og jeg føler mig så privilegeret. Til alle fremtidige studenter, glæd jer! 

Yesterday I graduated (which explains the hat) and jesus it was such a reliving, amazing and not at least an overwhelming experience. I can't even describe how it exactly is as you really have to experience it yourself. I'm beyond happy and I really feel like that these three years have taught me so many new things. Not only academically but on human plan as well as I've discovered and seen so many new aspects of life and of those people, who are a part of it. I'm so grateful for all of the friends and experiences I've gotten and I feel so privileged. For all of those who will pass the upper secondary examination in the future, rejoice!

6 comments:

  1. Ej hvor skønt, tillykke med det!
    - Virkelig en fin kjole forresten:)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Gorgeous cap! You look amazing Katrine!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  3. Great look! Love your blog, keep up the good work :)

    Check out my tips for a great minimalist style on www.quitealooker.com

    ReplyDelete
  4. That hat it's so cool !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tillykke med det! -Og hvor er roserne smukke (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete