27.6.15

FESTIVAL INSPIRATION

Dette er blot et lille udkast til, hvad man kan bringe med sig af ting og sager til en festival, som der er mange af i løbet af sommeren alle vegne. Jeg befinder mig selv på Roskilde Festival lige nu, og der bruger jeg naturligvis den viden, jeg har fra sidst år af i fht. hvilke nye ting, jeg skulle have med, samt hvad der skulle sorteres fra. Så her får i et par tips og info fra mig af om, hvad jeg har taget med udover det, som I kan se på billederne: T-shirts, hygge-bukser, kjoler, varme trøjer, regnfrakke, regnslag, blomsterkranse (åh ja, jeg er så meget den der cliché-festivals-type), stol, telt, sovepose, underlag, oppustelig pude, en power bank,  hårbørste, majs, tun, knækbrød, pålægschokolade, müslibarer og alkohol. Naturligvis. I kan se et lignende indlæg, som jeg lavede sidste år HER

This is just a draft of what you can bring with you to a festival, which there will be a lots of during the summer. I find myself on Roskilde Festival for the second time at the moment and I'm naturally using my experience from last time and for that reason there are a few things I've assorted and some new things I've brought with me instead. So, here you'll get some tips and some info about what I've brought with me besides from what the pictures show: T-shirts, comfortable pants, dresses, sweaters, rain coat, waterproof cape, wreathes of flowers (yeah I'm the typical festival type), chair, tent, sleeping bag, inflatable pillow, hairbrush, power bank, corns, tuna, slices of chocolate, crisp bread, müsli bars and alcohol. Naturally. You can see a similar post from last year I did HERE

1 comment:

  1. Love this post! I wanna go to a festival too (never been to one, yup, I am 20.)
    Dora
    www.BangsBang.com

    ReplyDelete