24.5.15

THE END OF SOMETHING

Okay titlen har på ingen måde noget at gøre med det faktum, at jeg stopper med at blogge, det er blot et lille touch af Hemingway, lol. Faktisk så referer jeg til gymnaiset og dét, at jeg har fået læserferie og rent faktisk bliver student om en lille måned. Det er så utroligt at tænke på, og jeg har en lidt ambivalent følelse omkring det hele i og med, at det bliver skønt omsider at blive færdig, men på den anden side, så er det vildt mærkeligt ikke at være sammen med ens klassekammerater hver dag mere. Jeg har dertil 6 eksaminer, hvor jeg allerede har været op i skriftlig dansk, men mangler skriftlig engelsk og samfundsfag samt psykologi, historie og AT - som jeg btw er så glad for, at jeg har trukket. Så her for tiden tulrer jeg rundt derhjemme og bager eksempelvis boller, rydder op i alle mine ting, læser op og ser nogle venner. Yeah it's a hard knock life. Not. At. All.

Okay the title has nothing to do with the fact that I'm quitting blogging, but it's just a little nice touch of Hemingway lol. Actually I'm referring to school and the fact that I've examination study leave and is graduating within a little month. It's absolutely unbelievable and I've a bit of an ambivalent feeling about it because it's nice finally being done but on the other hand it's so odd not being surrounded by my class mates everyday anymore. I've 6 exams altogether and I got through one already and I'm actually quite happy about the examinations I've drawn. So, at the moment I'm chilling at home and e.g. baking buns, cleaning my room, reading and seeing friends. Yeah it's a hard knock life. Not. 

1 comment:

  1. Det lyder super hyggeligt! Held og lykke med alle eksamerne (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete