18.5.15

SHADES OF PINK

Shirt: H&M. Skirt: Fullah Sugah. Scrungie: Pieces. Leo bracelet: A gift. Pearl bracelet: Gina Tricot. Shoes: Adidas
Der er gået lidt tid siden, at jeg har postet noget som helst herinde, men for at være ærlig, så har bloggen bare ikke været min højeste prioritet, da jeg har haft mange bolde i luften. Jeg bliver student denne sommer, de sidste afleveringer er afleveret, og de sidste karakter er blevet indtastet, så jeg er basically done, set bort fra alle eksaminer endnu haha. Af den grund har mit fokus været på skolen i stedet for. Derudover så har jeg også prioriteret mit sociale liv noget højere, da jeg omsider har tiden til at pleje det, da min stævnesæson er ovre. De sidste på måneder, faktisk siden nytår har været lidt kaotiske, men stadig underholdende - jeg føler mig så yderst priviligeret over alle de oplevelser, jeg har fået med mig. På den anden side så er det dog virkelig rart at have fået sig så meget mere fritid, og jeg nyder det virkelig så meget, som jeg kan. 

It's been a little while since I've posted anything, but to be honest then the blog hasn't been my highest priority at the moment as I've had a lot on my plate. I'm graduating this summer and the last hand-ins are done and the last grades are typed in so I'm basically done, except from all the exams of course haha. So I've been focusing on school instead. Furthermore, I've prioritized my social life as well as I finally have plenty of time to do that, as my tournament season is over. The last couple of months have been so chaotic, but fun though - I feel so privileged as regards all the amazing experiences I've had the opportunity to fulfill. But on the other hand then it's super nice to have a whole lot more of spare time and I'm definitely enjoying every single moment. 

2 comments:

  1. SKIRT IS SO PRETTY!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. i haven't been on your blog a while, and i have to say i like this new look of it:)
    and i love your outfit on these pictures! the skirt is so beautiful, i would like to have one like this:)
    and good luck on exams <3

    ReplyDelete