9.4.15

PRESENTS

Cake T-shirt: Malene Birger and Peace T-shirt: Primark
Dress from Malene Birger 
Frog T-shirt: Primark and White T-shirt: Vero Moda
The bracelet is from Gina Tricot
Underwear from H&M
Dette er alle de gaver, som jeg samlet set modtog fra både familie og venner. Jeg fik også nogle penge, men de er ikke helt så interessante at tage billeder af. Jeg er helt vild glad for alle tingene, især da jeg har et ømt punkt for T-shirts med print, som I måske har bemærket. De to malerier fik jeg af to veninder, og det maleri med de fire cirkler er rent faktisk et tryk af deres bryster, haha. Joken er ret så intern, så jeg vil spare jer for en ydeligere forklaring. Men geniale er de sgu. Oh og så har min mor købt denne helt vild smukke Malene Birger kjole, som jeg har til hensigt at bære til min dimission til sommer, da alle skal have hvidt på ved denne begivenhed.  

This is the presents I received from both friends and family plus some money, which isn't that interesting to take pictures of. However, I'm really happy about the things I got because I've a soft spot for T-shirts with prints as you might have noticed. The two paintings are something two of my girlfriends painted and the one with the four circles are actually a print of their boobs, haha. The whole story is an internal joke, so I'll spare you for an explanation. They're absolutely genius. Oh and then my mom bought this beautiful, simple dress from Malene Birger, which I intend to wear at my graduation for summer as one has to wear white at that occasion. 

5 comments:

  1. Super fine ting! -Og hey, du må have nogle ret gode veninder siden de gider at dyppe deres bryster i maling og trykke dem op ad et lærred for at lave et maleri til dig, haha (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Very nice!!!

    cool tshirts! http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. really lovely clothes, underwear and paintings, i wish i'd got such presents for birthday!
    and little late wishes for you, happy birthday! <3

    ReplyDelete
  4. Sikke nogen fine sager!
    - Fortsat god aften :)

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  5. Fine gaver!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    ReplyDelete