5.4.15

IT IS MY B-DAY

Shirt: Gina Tricot. Pants: H&M. Short necklace: A gift. Long necklace: Maanesten. Ear rings: A gift. Loafers: Bianco
Så kom dagen, hvor jeg fylder 19 år. Det er sidste år som teenager, og det er noget så mærkværdigt, at jeg næste gang fylder 20 år. Tiden flyver, og jeg prøver at nyde den bedste tid så godt, jeg nu kan. Jeg har fejret min dag med morgenmad med familien, og så får jeg i aften besøg af mine aller bedste venner og veninder til middag, og det bliver godt. I just know. Jeg glæder mig virkelig til, at have mine loved ones fra kryds og tværs samlet på et og samme sted, da det ikke sker så tit igen. I dagens samt forårets anledning, har I så fået smidt nogle forårsbilleder i jeres ansigter, enjoy. 

Today I'm turning 19 years old and it's the very last year as a teenager and I find it seriously odd that I'm turning 20 next time. Time is ticking and I'm trying my very best to enjoy the time of my life the best way as possible. For now I've celebrated my day with brunch with the family and later my closets and best friends and girlfriends are coming for dinner. I just know that it will be really cosy. I'm so excited to have all my loved ones from length and breadth gathered in one place, as it rarely happens. In honor of the day and spring you'll get some spring pictures, enjoy sweeties.

6 comments:

  1. lovely prints.. Happy birthday sweetheart
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/zebra-print-mini-skirt.html

    ReplyDelete
  2. Jeg håber du har havde en dejlig fødselsdag med masser af sol :)

    http://camillajulie.dk/

    ReplyDelete
  3. Tillykke med fødselsdagen! Og dejligt outfit!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  4. Forsinket tillykke med fødselsdagen! Jeg håber, du havde en dejlig dag (:

    ReplyDelete
  5. Stort stort tillykke med fødselsdagen forleden :)
    Håber at du havde en dejlig dag :)
    Og så er dine bukser jo bare alt alt for fede!!! :)

    ReplyDelete
  6. Stunning look, love your pants. ^^
    New outfit is online...

    ReplyDelete