27.4.15

I AM CURRENTLY DIGGING

Star scrungies: Matas. Dark and light blue scrungies: Glitter. Black scrungie: Bought in Istanbul. Beige scrungie: Pieces
Jeg dyrker big time disse tykke hårelastikker her for tiden, som jeg både synes er sjove og yderst fine. De er naturligvis på en eller anden måde også lidt barnlige, men det kan jeg egentlig godt lide, da vi alle har barnlige sider af os selv, selvom man nu er voksen. I kan i så fald se mig med disse rigtig ofte her for tiden, og min personlige favorit er klart den beigefarvede, da den har en lille sløjfe om sig. 

I am big time digging these scrungies at the moment, which I think are both funny and pretty. Of course, they're a bit childish as well but that's just something I like about them, as we all have some childish sides of our selves, even though we're adults. Currently, I am using these very often and I personally like the beige colored the most as it has a bow. 

1 comment:

  1. De er så søde! :)

    http://liiivelife.blogspot.dk

    ReplyDelete