20.4.15

CRAZY ABOUT YELLOW AND HER

Yeah jeg er sådan set rimelig glad for denne gule væg her… Jeg har fået taget så mange outfits ved den, og nu blev det min venindes tur. Jeg synes, at væggen skaber en virkelig god kontrast til alle outfits, især når outfitet er af mørke farver, som i dette tilfælde. Ja, og så er gul egentlig også bare en skøn farve, som efter alt symboliserer sol og glæde, hvilket rent faktisk også beskriver vejret her for tiden. Yup jeg er stadig helt høj over det. 

Yeah I'm quite happy about that yellow wall… I've taken so many outfits pictures by it, but now it's my my dearest friend's turn. I think that the wall creates such a good contrast next to any outfit, especially when the outfit consists of dark colors, which it does in this case. Well, yellow is a nice color after all symbolizing the sun, which pretty much fits with the recent wetter. Yup I'm still high because of that. 

1 comment: