12.3.15

TEES FROM POLAND

The T-shirts are from Cropp Design Unit
Jeg var i Polen denne weekend, da jeg deltog i et karatestævne der. Jeg har aldrig været i Polen før, men af hvad jeg nåede at se, var jeg ikke særligt imponeret. Jeg nåede naturligvis ikke at se særligt meget, så derfor har jeg i realiteten ikke lov til at dømme landet allerede, men alligevel. Dog, så er Polen et virkelig billigt land, og af den grund tilbragte min klub og jeg et par timer i et shoppingcenter, hvor jeg købte disse to T-shirts. Jeg er virkelig en sucker for store T-shirts med print, og da jeg spottede disse i mandeafdelingen, vidste jeg, at jeg måtte have dem med hjem. De er super behagelige, og det er virkelig rart at have noget tøj, som bare sidder dejlig løst uden at være slim fit. 

This weekend I found myself in Poland where I was competing in a karate tournament. I've never been to Poland before, though I wasn't quite impressed of what I saw and no I didn't see a lot, but that was the feeling I was left with as I got home. However, it's really cheap there and for that reason my club and I spent a few hours in a mall where I bought these to tees. I'm totally a sucker for big tees with prints and as I saw these in the men's department I immediately bought them. They're so comfy and it's always nice having some clothes, which isn't totally slim fit.  

2 comments:

  1. Love the black one! They look super comfy! <3


    kacytalksbeauty.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. beautiful ones!

    thedaydreamings.blogspot.com

    ReplyDelete