15.3.15

SIMPLICITY

T-shirt: Vero Moda. Cardigan: Pieces. Necklace: H&M. Sneaks: Nike
Dette er et noget så simpelt outfit, men jeg tænkte, at jeg alligevel ville vise jer det, eftersom at jeg også synes, at der skal være plads til casual outfits. Jeg hoppede i disse farverige sneaks, som jeg rent faktisk købte i USA for omkring 5 år siden. Jeg har dem ikke på så ofte, da jeg synes, de er lidt svære at style, men jeg synes dog, at de er møgfede. Derudover så rejser jeg i morgen til Istanbul, hvor jeg skal til Senior Europamesterskaberne i karate, hvilket bliver så fedt. Jeg har været i Istanbul to gange før, og det bliver stensikkert en mega fed oplevelse at opleve byen endnu en gang. 

This is a really simple outfit after all, however I wanted to show you anyway as I think there should be room for causal outfits as well. I was wearing these colorful sneaks, which I actually bought 5 years ago in USA. I'm not wearing them that often, as I find them difficult to style, though I think they're way too cool. Apart from that then I'm off to Istanbul tomorrow as I'm going to compete in the Senior European Championships in karate there, which is going to be awesome. I've been to Istanbul to times before and I'm sure of that it will be a nice experience to visit the city once again. 

1 comment:

  1. Oh very cute outfit
    Lovely top
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete