25.3.15

GOLD CHAIN

Shirt: H&M. Shorts: Gina Tricot. Ear rings: H&M. Shoes: Doc. Martens 
Jeg har haft lidt travlt, siden at jeg kom hjem fra Istanbul for nogle dage siden, hvor jeg deltog i et karatestævne. Jeg har nemlig været oppe til tre terminsprøver de sidste tre dage, og i morgen skal jeg aflevere synops til AT, som er en eksamen, jeg skal op i til sommer. Derfor har jeg haft rigeligt om ørerne, da jeg derudover også har skulle ordne en masse andre ting. Arh. Påskeferien lige om hjørnet er så tiltrængt, kom så!

Lately I'm a bit busy after I just got home from Istanbul where I've been competing in a karate tournament. In the last three days I've been up to three end-of-term exams and tomorrow I'm going to hand in a synopsis for an exam to summer. Therefore, I've had lots of things to do inclusive some other things I also needed to handle. Arh. I'm so exited for easter break in two days, come on bring it!

5 comments:

  1. You look so cute!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Lækkert outfit :D er vild med guldkæden !

    / Liselotte

    ReplyDelete
  3. absolutely love your top! the simplicity with the chain at the neck is so lovely :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oh very cute outfit
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  5. Wow, hvor er du smuk <3

    Xx http://erica-schou.blogspot.dk/

    ReplyDelete