4.3.15

BANANA REPUBLIC

T-shirt: Banana Republic. Blazer: Vero Moda. Jeans: H&M. Bracelet: Made by me. Bag: Primark. Big ring: Georg Jensen. Necklace: A gift
Jeg var iført dette, da mine bedsteforældre inviterede mine forældre, søster og jeg ud til frokost på en kro. Frokosten var en buffet, som bestod af smørrebrød med alt slags pålæg samt tarteletter og frugt og ost til dessert. Det var naturligvis virkelig lækkert. Dernæst stod den på kaffe og chokolade hjemme hos dem, hvilket var lige så lækkert. Som I kan se, havde jeg en grå blazer på, og den fik jeg faktisk af en af mine veninder, eftersom at hun ikke kunne passe den. Hvilken heldig gris jeg er. 

I wore this as my grandparents invited my family and I out for lunch. The lunch consisted of a buffet with several traditional dishes and it as was really delicious. Afterwards we headed to their house for coffee and chocolates and it was a blast. Another thing is that I received this blazer from one of my girlfriends some time ago as it was too big for her. I am one lucky devil. 

6 comments:

  1. This is a great outfit

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sikke en flot blog du har!
    Lækkert outfit!

    Anne-Sofie
    www.life-a-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nice outfit!! Love your blazer :)

    xxx
    http://stylebythree.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Oh very beautiful outfit
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  5. such a fabulous look! i love your watch! :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. fabulous look! i love your watch :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete