19.2.15

LIGHT COLORS

Jeg tror vist ikke, at der hersker nogen tvivl om, at det er to tøser, der bor i denne lejlighed, haha. Jeg er dog helt vild med deres indretning med alle de lyse farver, blomster, fine budskaber her og der og kreative udfoldelser. Jeg vil ikke sige helt vildt meget om lejligheden, da jeg synes, at den fortæller nok i sig selv. Ikke desto mindre, føler jeg mig i hvertfald rigtig godt tilpas der. Jeg har postet lidt billeder om denne lejlighed før, som I kan se her.

I don't think so that anyone is doubting that there live to girls in this apartment, haha. However, I really like their interior with all the light colors, flowers, messages hanging here and there and creative expressions. I won't say a lot about their apartment, as I think it speaks for itself. Nevertheless, I feel very comfortable being here. I've as a matter of fact been showing this apartment before and you can find it here.

5 comments:

  1. Hvor bor i fint :D
    Er vild med skabet med glaslågerne, hvor er det fra?

    / Liselotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er desværre ikke min lejlighed, men min veninde formoder, at det er fra Ilva af :-) Hun kan ikke helt huske det.

      Delete
  2. Utrolige dejlige og inspirerende billeder :)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Flotte detaljer! Vil også gerne vide hvor vitrineskabet er fra?

    benyasuwan.bloggerspoint.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som du kan se overstående, så er min veninde lidt i tvivl om, hvor det er fra. Men formodenligt Ilva :-)

      Delete