3.2.15

It's all in the details

Shirt: Gina Tricot. Cardigan: Gina Tricot. Lace bra: Sisters point. Necklace: Maanesten
Dette er bare a little something fra et outfit, som jeg havde på i sidste uge. Jeg er blevet så glad for denne halskæde, som jeg modtag juleaften, og jeg har haft den på næsten hver dag. Derudover så skal jeg i morgen til Schweiz, hvor jeg skal deltage i U21 Europamesterskaberne i karate. Ligesom alle de andre gange, glæder jeg mig helt vildt. Kryds jeres fingrer for mig.

This is just a little something from an outfit I wore last week and in addition to that I'm so glad about this necklace I received for christmas. I've been wearing almost everyday. Apart from that, then I'm actually off for Switzerland tomorrow where I'm going to compete in the U21 European Championships in karate. Like all the other times I'm so exited! Keep your fingers crossed. 

1 comment:

  1. Super lækre detaljer! :-)

    Du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete