11.2.15

I AM BACK AND BLUE

Sweater: Vero Moda. Dress: Pieces. Bag: Bought on Crete. Shoes: Doc. Martens. Hat: H&M
Jeg kom hjem fra Schweiz af meget sent søndag aften, efter en helt fantastisk tur med landsholdet af. Det eneste jeg vil sige er, at min drøm endelig gik i opfyldelse, og at det var sådan en unik oplevelse. Jeg finder det altid så mærkeligt at komme tilbage til den almindelige hver dag igen med skole, ansvar osv., da jeg elsker at være væk fra den såkaldte 'virkelige' verden og gøre det, jeg brænder allermest for. Haha, okay det er ikke fordi jeg skal lyde, som en eller anden emo, der hader verdenen, men I kender vel alle til at befinde jer i omgivelser, som man har lyst til at blive i forevigt. Alt i alt glæder jeg mig faktisk bare til at tage afsted igen, til næste stævne. 

I got home from Switzerland late sunday night after an incredible trip with the national team. All I can say is that the dream finally came true and it was such an unique experience. I always find it super weird coming back to reality with school, responsibility and etc. as I just love being away from everything and just do what I love the most. Haha, and this is said without being a complete emo, who hates the real world. Altogether I'm exited for the next time I'm off for another tournament.

14 comments:

  1. I'm in love with this outfit! You have a great style and I'm glad that I found your blog!
    Would you like us to follow eachother on GFC?
    Keep in touch,
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  2. love the colour of the sweater, you look amazing

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fed fed taske! :D

    www.amaliefernande.dk

    ReplyDelete
  4. Dit outfit er virkelig fint og kært :)
    Jeg kender godt følelsen om at blive et bestemt sted :)

    ReplyDelete
  5. Sikke dog et smukt outfit! :D Du er smuk i blå!

    Kig gerne forbi:
    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  6. Super fint - og en super flot, blå farve!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  7. Hvor er det bare dejligt at se nogle farver! Fedt, fedt, fedt. Og så er din retro rygsæk bare alt for sej :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    ReplyDelete
  8. Very pretty!

    http://thegaragestarlets.com

    ReplyDelete
  9. Virkelig et fedt outfit! :-)

    Du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi. Knus ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  10. Flot outfit, virkelig lækkert med lidt farve er jeg selv så dårlig til :)
    Og rigtig fin blog forresten, følger dig nu med Bloglovin :D

    / Liselotte

    ReplyDelete
  11. Simpelthen så et flot outfit! Elsker farven! :-D

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete