28.2.15

CHOCOLATE SCONES

Jeg bagte disse chokolade scones forrige weekend, for at tage dem med mig til det stævne, jeg deltog i. For det er nemlig altid super rart at have noget lækkert og sødt med sig, når nu man skal sidde i en sportshal fra meget tidligt om morgenen til meget sent om aftenen, da det godt kan blive lidt langhåret, som man siger. Så, jeg fandt en opskrift på nettet (som I kan finde HER), og så tilføjede jeg en hel reven appelsinskal i, da det virkelig gav en god smag. Derudover så er de ikke brændt eller noget, jeg penslede dem bare med et æg, og det er derfor, at de ser lidt brune og gyldne ud. De smagte ret så godt, så kast jer endelig ud i det. 

I was baking these chocolate scones in the previous weekend in order to bring them with me at the tournament I was competing in. It's always really nice with something delicious and sugar as it can happen to be really tough staying in a sports hall from really early in the morning until very late in the evening. However, I found a recipe on the internet I followed, but it's in Danish so you international followers won't get any out of me linking it. Apart from that then they're not burnt or anything I just brushed them with an egg and that's why they've such a golden color. They tasted good and you should  try it out. 

7 comments:

  1. Ej hvor smart med appelsinen. Det kan jeg godt forestille mig giver et rigtig lækkert twist :)

    ReplyDelete
  2. These look so yummy!

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mums, hvor ser du super lækre ud!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  4. De ser super lækre ud!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. lovely<3
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete