31.1.15

Sneaks, braids and fur

Fur: CKN of Skandinavia. Jeans: H&M. Scarf: Message. Sneakers: Adidas
I så meget kort til denne pels i mit første indlæg om Bruxelles, men derudover har jeg faktisk ikke fortalt jer om den endnu. Jeg har altid været i tvivl om, om pels ville klæde mig, og om jeg ville føle mig tilpas i sådan en. Men det synes jeg helt sikkert, at jeg gør, og jeg er blevet helt vild glad for denne, som simpelthen går til alt. Noget helt andet er, at det eneste jeg købte i Bruxelles var disse sneakers. Jeg har kigget på sneakers i virkelig lang tid, og disse er så fine og tilfredsstiller endnu en gang min blomster addiction. Jeg har ikke købt nye sneakers i 1,5 år, men disse var helt klart ventetiden værd.

You shortly saw this fur in the first Brussels post I did, but I haven't really been telling you about it yet. Well, I must say that I always have doubted if I ever would wear a fur, because I was unsure if it would fit me and I would feel comfortable in it. However, I really do and I'm so happy about this black one, which goes to everything. Apart from that, then I only bought one thing in Brussels and that was these pair of sneaks. I've wanted to buy a new pair of sneaks since forever and these are so pretty, as I've discovered that I've some sort of flower addiction. I haven't bought a new pair of sneaks in 1,5 year but these were totally worth waiting for. 

12 comments:

  1. Alt for fine sneakers!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  2. Er vild med fletningerne og vildt fede sneakers! :-)

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Hvor er du altså bare smuk! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  4. I love it your shoes, very cute outfit
    Now I´m following you in GFC #208 and Bloglovin´#59
    I hope your follow me back in both
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  5. Gorgeous outfit, I love those shoes

    Adaora x
    www.always-becoming.com

    ReplyDelete
  6. you look so pretty

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I love the sneakers are beautiful.
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. nice :) yes, I follow you on gfc, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hvor har du købt dine mega fine sneakers? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg har købt dem i Footlocker, men jeg er sikker på, at de også kan købes andre steder :-)

      Delete
  10. Your look is perfect!so nice sneakers!

    http://flavorrrs.blogspot.jp/

    ReplyDelete