11.1.15

Partisan

Top: Saint Tropez. Skirt: H&M. Boots: Vagabond. Bracelet: Georg Jensen. Necklace: Can't remember
Da den danske designer Cecilie Copenhagen kreerede partisanersættet bestående af shortsene og blusen, med enten udskæring eller ingen, var jeg lidt i tvivl, om jeg kunne lide det eller ej. Normalt forbinder jeg partisanermønstret med partisanertørklæderne, som på et tidspunkt var meget in, og jeg kunne ikke lige se det fede i at lave det om til et sæt tøj. Efter at have set det utallige gange, må jeg  dog indrømme, at jeg synes, at det er cool nok. Jeg har selv investeret i en af slagsen - dog ikke den dyre fra Cecilie Copenhagen, men derimod denne fra Saint Tropez. Tro det eller ej, så har jeg også hevet mine gamle partisanertørklæder frem ;-)

When the Danish designer Cecilie Copenhagen created the certain partisan set composed of the blouse and shorts, both with a low-cut and one with non, I was doubting whether I liked it or not. Normally I connect the partisan pattern with the old keffiyehs, which at a certain point were very in and I gotta admit that I couldn't see the great part of making it into a set of clothes. However after I've seen it countless times I've faced that it actually is pretty cool. I've bought this top in that pattern, yet not the expensive one from Cecilie Copenhagen, but instead this one from Saint Tropez. Believe it or not I've as a matter of fact also brought back my old keffiyehs again ;-)

11 comments:

  1. Jeg synes du ser knaldgodt ud i det outfit! :)

    ReplyDelete
  2. Its really beautiful.
    Feel free to visit my blog,
    http://www.vonsnef.com/

    ReplyDelete
  3. beautiful look ! :3

    www.madamedaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Den er også bare så flot, har den selv i blå og har også den hvide på vej med posten :)

    ReplyDelete
  5. nice top
    i am following your blog, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jeg har haft det på samme måde omkring partisanersættet, men er vist også kommet frem til den konklusion, at det faktisk er helt vildt fedt ud - Det klæder i ihvertfald dig super godt!

    HOPELESSWANDERERGIVEAWAY

    ReplyDelete
  7. You look great.
    Greetings.


    NEW POST IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. <3333 such lovely look!
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete
  9. Hello :) Great look! Love your top!
    Have a nice day!

    ReplyDelete