9.1.15

Idyll

Da der stadig var sne, gik min familie og jeg en lang tur, og i den anledning tog jeg mit kamera med mig. For at være ærlig, så kan jeg ikke en gang lide sne, frost og kulde, da det bringer en masse besværligheder med sig, men det er dog stadig noget af det mest smukke at se på. Jeg håber, at I kan lide billederne lige så meget, som jeg. 

When the snow was still here my family and I went for a long walk and in addition to that I brought my camera with me. Actually, I don't really like snow as I think it courses a lot of trouble, however I think that it's some of the most beautiful to look at. I hope you enjoy the pictures as much as I do.

5 comments:

  1. Utrolig smukke billeder!! Hold da op. :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Virkelig smukke billeder!

    www.unefilledecopenhague.blogspot.dk ♥

    ReplyDelete
  3. Absolutely stunning photographs, so breathtaking! You have a gorgeous blog lovely! x

    heldtogetherbypins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Virkelig fotte billeder!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete