4.1.15

Ice queen

Da jeg tog disse billeder af min søster, da der stadig var sne, havde jeg til formål at skabe en form for kølig stemning, med en lille snært af mystik. Derfor iklædte jeg hende i helt hvidt tøj og hvid eyeliner, for at blende hende lidt ind med omgivelserne. Jeg tilføjede spejlet i billederne, da jeg i lang tid har leget med den idé, da det skaber lidt mystik. Jeg vil overlade fortolkningen af billederne til jer selv, da de kan blive fortolket på så mange måder. 

As I took these pictures of my sister I had in mind to create an icy atmosphere, yet with a touch of mystique. Therefore I dressed her in all white to blend her in with the snow and style her with white makeup as well. I added the mirror in the pictures as I for a long time have had some ideas with it, as I find it sort of mysterious. I will leave the interpretation in your hands as it can be interpreted in plenty of ways. 

4 comments:

  1. Amazing post! Love your photos!
    Have a nice day! :*

    ReplyDelete
  2. Beautiful photos!!
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. dear!
    you look fantastic!!!
    so inspirational!!!

    ReplyDelete
  4. you look amazing! beautiful photos <3
    xx Ama

    PHUCKITFASHION

    ReplyDelete