1.1.15

Happy New Year!

Dress from Sparkz and ballerinas from Vagabond
Godt nytår til jer allesammen! Jeg håber, at I havde en dejlig aften og nat, uden at komme til skade pga. fyrværkeriet. Jeg startede aftenen ud med at spise middag med fem af mine veninder fra klassen af, og derefter tog vi videre til en fest, som en fra skolen hostede. Det var ganske hyggeligt og festligt, og jeg fik da helt klart danset en del. Middagen gik desuden også vildt godt med tre retter mad, og et yderst dejligt selvskab, og jeg var vildt mæt hele aftenen. Hvad fik I aftenen og natten til at gå med?

Happy new year to all of you! I hope you have had en amazing evening and night without getting injured because of the fireworks. I started the evening out with eating dinner with five of my girlfriends and afterwards we headed to a party, which one from our school was hosting. It was quite cosy and festive and I danced a lot. The dinner went really great as well with three courses and a lovely company. What have you been doing? 

8 comments:

  1. <3333 great outfit!
    love it
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete
  2. Sikke en fin kjole!! Du stråler jo :-)
    Min aften var også super skøn. Spiste mad hjemme med familien, og tog derefter til fest i selskab med en masse gode venner og rigtig søde mennesker.

    ReplyDelete
  3. Lovely post. I wish you th best of 2015
    http://sophialastyles.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Du ser godt ud! :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. So beautiful! Happy new year! :D

    ReplyDelete
  6. Sikke en smuk kjole!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  7. Virkelig god middag :-)) og flot glimmerkjole, ryger der meget glimmer af??

    ReplyDelete