14.1.15

DIY-projects and Brussels

All bracelets by me
I dag rejser jeg til Bruxelles med min klasse, og det ser jeg gevaldigt meget frem til. Vi skal bl.a. ind og se EU-parlamentet, vi skal til Waterloo og ind til NATO's hovedkvarter. Det bliver enormt spændende, og endnu mere lækkert er det, at jeg skal være i selvskab med min dejlige klasse i fire dage. Noget helt andet er, at jeg lige ville vise jer nogle af de DIY-projekter, som jeg lavede, da der var juleferie. Der havde jeg omsider tid til at sidde og lave det, som jeg elsker at lave og dertil udfordre mine kreative evner. Jeg har allerede taget disse armbånd i brug og er vildt glad for dem.

Today I'm off to Brussels with my class mates and I'm so excited. We're e.g. going to the EU-parlament, Waterloo and the head quarter of NATO. I'm sure that it will be very interesting and what is really nice is that I'm going to visit these places in the company of my wonderful class mates. Apart from that then I wanted to show you the DIY-projekts I had going on during the Christmas holidays, where I finally had the time to do what I love the most. I've already put these bracelets in service. 

1 comment: