30.12.14

The unseen pictures of 2014

Dette er simpelthen bare en masse blandede og usete billeder, som jeg har taget op igennem 2014 (udover rulletrappe-billedet og det af mig selv). Der er ingen sammenhæng imellem billederne, udover det faktum, at jeg naturligvis har taget del af de mange oplevelser, som billederne er undfanget i. År 2014 har været et dejligt år, med ups and downs vel at mærke, men det er jo alt en del af livet. Jeg ser meget frem til år 2015, hvor der kommer til at ske en masse ting. Fx skal jeg til Bruxelles med min klasse, jeg får forhåbentlig mit kørekort, jeg bliver student, og så skal jeg til Paris, Island, Schweiz, Tyrkiet og muligvis Polen og Italien i forbindelse med karaten, da jeg skal deltage i stævner der. Wow. Det er ikke engang alt, der kommer til at ske, der er så meget mere i vente. Jeg håber, at I har haft et lige så godt år, og jeg vil gerne ønske jer allesammen et dejligt nytår! Jeg skal fejre det med en masse skønne venner samt en fest, som jeg indvier jer mere i, i et andet indlæg :-) Pas på jer selv. 

This is just a bunch of random and unseen pictures, which I've taken during 2014 (besides from the moving-staircase-picture and the one with myself). There is absolutely no connection between the pictures besides the fact that I've been a part of the experiences. The year of 2014 has been a good year with ups and downs of course, but that's a consequence of living. I'm especially looking forward to 2015 where a lot of different things are going to happen. E.g. am I going to Bruxelles with my class mates, I'm hopefully going to get my drivers license, I'm graduating and then I'm going to Paris, Iceland, Switzerland, Turkey and perhaps Poland and Italy to compete in karate tournaments. Wow. That's not even everything, which is going to happen, there are so much more to come. However I hope you all have had a great year as well and may have a very nice new years eve too! I'm going to celebrate it with great friends and a party, which I'll tell you all about in another post :-) Take care. 

5 comments:

  1. Gorgeous pictures Katrine! You look radiant!
    I wish you very happy holidays!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  2. great pics dear!!!
    xx
    simone
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wonderful Post :)

    Happy new Year!

    ReplyDelete