3.12.14

Purchases

Dette var det eneste, som jeg købte mig i Istanbul. Det er alle items, som jeg føler, at jeg "manglede". Så at sige ;-) Jeg smed min sorte cap væk på Roskilde Festival, og jeg har da savnet den en smule lige siden, så derfor købte jeg mig denne læder cap. Mit tidligere makeupspejl var gået i stykker, så jeg købte dette helt vildt fine af slagsen. Og tasken har jeg købt, fordi at jeg i lang tid vildt godt kunne tænke mig at have en fin lille taske, man kunne have på, når man enten er ude i byen, ude hos venner eller generelt bare, når jeg ikke skal have så mange ting med mig. Jeg er vildt glad for mine køb.

This were the only things I bought in Istanbul. All of it are items, which I felt I "needed". Lol ;-) I lost my black cap on Roskilde Festival and I've for sure missed it a bit, so I bought this leather cap as a substitute. My previous makeup mirror was broken and for that reason I bought this beautiful new one. and the bag… Well, I bought it as I in a long time have wanted to have a little, pretty bag, which I could use when I'm going out, out with friends or in general, when I don't have to bring that much stuff with me. All in all I'm happy about my purchases.

2 comments:

  1. Godt køb! Er vild med tasken. :-D

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker make-up spejlet! Hvor er det smukt! :)

    ReplyDelete