21.12.14

Intimate Britney Spears

Lingerie from Change
Jeg er en yderst heldig og glad ejer af dette fine lingeri fra Change af, som Britney Spears har designet. Jeg har beundret og kigget på kollektionen i meget lang tid, da jeg synes, at det er meget elegant og feminint uden at være for meget. Derudover så kan jeg virkelig godt lide tanken om, at man ikke kun føler sig pæn i tøjet, men derimod også indenunder tøjet. Det sidder rigtig godt, så det er helt klart noget, som jeg vil anbefale jer.

I'm the lucky and happy owner of this beautiful lingerie from Change, which Britney Spears has designed. I've admired the collection for a long time as it's really elegant and feminine without being too much or anything. Then I really like the thought of not only feeling pretty on the outside but underneath the clothes as well. It fits really well so I'd definitely recommend it for you guys as well.

3 comments:

  1. Sikke fint det er!
    Jeg er helt vild med de delikate farver :-)

    ReplyDelete
  2. Hvor er det lækkert! Fin blog du har :-)

    www.unefilledecopenhague.blogspot.dk

    ReplyDelete