25.12.14

Delayed Merry Christmas

Dress: Vila. Heels: Bianco. Bracelets: Made by myself. Ear rings: eBay
For det første vil jeg gerne ønsker jer allesammen en rigtig glædelig jul, og jeg håber, at I havde en dejlig aften i går med jeres nærmeste. Jeg havde selv en herlig aften med masser af god mad i selvskab med familien og dertil skønne gaver, som jeg vil vise jer i et andet indlæg. Nyd juledagene!

Firstly I want to wish all of you a merry christmas and I hope you all had a lovely evening yesterday and a lovely morning as well to those of you who celebrate it today. I had a quite nice evening myself with lots of good food, family and presents, which I'm going to show you in another post. Take care!

4 comments:

  1. Chic outfit!!! Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  2. Jeg kan rigtig godt lide din kjole. Håber du havde en god jul (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Thank you so much! Your looks is stunning! The black dress is such a perfect choice for Christmas Eve! I hope you will have an amazing NEw Years Eve!! :)

    Much love from Germany,
    Martin
    www.look-scout.de

    ReplyDelete