13.12.14

Counting stars

Peplum top: Sister's Point. Jeans: H&M. Ear rings: Vero Moda. Bag: Bought in Turkey
Jeg havde dette på, da jeg fejrede min barndomsvens 18 års fødselsdag, som jeg har kendt, siden jeg var 5 år gammel. Selvom at vi ikke ses så ofte grundet gymnasiet og hinandens travlheder, ændrer det ikke på noget som helst. Hver gang vi ses, fortsætter vi bare, hvor vi slap, som om at der ingen tid var gået derimellem. Det er noget, som jeg virkelig sætter pris på, og som er helt specielt. Det er rart at have mennesker omkring en, som man ved, at man kan regne med og stole på uanset hvad, og således har jeg det med ham. 

I wore this as I was celebrating my dear friend's 18th year old birthday party, whom I've known since I was 5 years old. Even though we don't see each other that often, because of the gymnasium and all it doesn't change anything at all. We just talk and behave as we use to do and that is something that I truly appreciate. It's nice having persons around you, you know you can trust and count on no matter what and that's how I feel about him. 

6 comments:

  1. Så flot - Er helt cild med den røde top :)

    / Liselotte

    ReplyDelete
  2. Som mange synes; fin top!

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Giver de andre ret i, at det er en ret så lækker top! (:

    ReplyDelete
  4. Virkelig en flot farve på toppen!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. Den top er virkelig flot - og vildt flot farve! :)

    ReplyDelete