28.12.14

Advent and christmas presents

Necklace and charms from Maanesten
 Housecoat from Ryan
 Cosmetics from RITUAL ...
 Dress from H&M and turtleneck from Sisters Point
 Leather gloves from Matas
 Dress from Sparkz
 Top from Saint Tropez and T-shirt from H&M
Cosmetics from Clinique
Alle disse ting er samlet set både mine adventsgaver samt julegaver, som jeg modtog juleaften. Jeg er virkelig taknemmelig, og hvor cliché det end lyder, så bliver jeg simpelthen bare så overrasket over, hvor kreative og gode min famile og venner er til at købe julegaver. Jeg er især glad for min sølvhalskæde, som stod meget højt på min ønskeliste. S'et står for min søsters navn, hvor at K'et står for mit eget og på denne måde, har jeg altid min søster tæt ved hjertet (haha endnu en cliché). Den lange glimmer kjole er jeg også virkelig glad for, og jeg kommer allerede til at tage den i brug nytårsaften… Hvis I har være så heldige at få julegaver i år, hvad har I så fået?

This is all of my advent and christmas presents I've received during December month and christmas eve. I'm deeply thankful and as cliché as it might sound I'm surprised every year by how creative and good my family and friends are to buy presents. I'm so happy about the silver necklace, which has the name tags S, for my sister's name and K, for my own name, as it was the present I wished the most. Also, the long shiny dress am I very happy about as well and I'm actually already going to wear it at New Years eve… If you have received any presents, what have you gotten?

2 comments:

  1. Wow, nogle fine gaver du har fået! :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Fede fede gaver!! Og god inspiration!

    All-around-as-always.blogspot.dk

    ReplyDelete