26.11.14

Rooftop

Shirt: Bilka. Trousers: H&M. Bag: Bought in Turkey. Necklace: Vila. Ballerinas: Bianco
Den sidste aften vi tilbragte i Istanbul, besluttede jeg mig for at dresse lidt op. Jeg elsker at gøre noget ud af mig selv, og det er noget så interessant og se på, hvad makeup og lidt fancy tøj kan gøre af forandringer ved en. Haha ikke at jeg siger, at jeg ligner en freak under makeuppen og tøjet, men I ved, hvad jeg prøver at sige ;-) I så fald havde vi en yderst hyggelig sidste aften. 

The last evening we spent in Istanbul I decided to dress up a bit as we went out for dinner. I love making something out of myself and it's actually quite interesting what makeup and some fancy clothes can do for one. Haha I'm not saying that I look like a total freak underneath this makeup but I'm sure you understand what I attend to tell you ;-) However, we ended up having a blast. 

4 comments:

  1. Super fint outfit! Kan rigtig godt lide dine bukser!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Har set dig uden makeup og tøj, og du ligner en freak, så godt formuleret :-)

    ReplyDelete
  3. Super flotte billeder, farver og outfit :-)

    Kh. A
    http://bylodahl.dk/

    ReplyDelete
  4. Love the purple shades, you really suit it :) Patterned trousers are always a winner in my eyes!!

    Emma xx

    ReplyDelete