18.11.14

Prom

Dress: My mom's. Ear rings: Gina Tricot. Heels: Zara. Wreath of flowers: A friend's
I fredags var der galla på min skole, og det var sådan en fed oplevelse med alle mine klassekamerater! Det jeg har glædet mig mest til ved galla er, at kigge på alle de virkelig flotte kjoler, som alle tøserne har på, og dertil hvordan de har valgt at style sig selv til denne højtidlige begivenhed. Simply gotta love it. Derudover fik tøserne og jeg i klassen den bedste opvarmning sammen, hvor vi blev kørt til skolen i en limousine, hvor vi skulle spise. Derefter dansede vi lanciers, og så var der fest hele natten lang, - og jeg er helt sikkert blevet en bemærkelsesværdig aften, rigere. Som I kan se havde jeg noget af en pink kjole på (haha), som jeg ikke lige selv havde regnet med, var noget jeg skulle troppe op i. Men da min mor allerede havde den fine sag hængende i sit skab, kunne jeg ikke lade være, da den var så smuk og simpel. Og så behøvede jeg ikke selv at bruge alt det besvær på at finde en kjole selv, yay.

Friday night there was prom at my school and it was such a great experience with all of my great classmates! What I really like about prom is that I can have a look on all the beautiful dresses all the girls are wearing and how they've styled themselves for this very special occasion. I fucking love it. Furthermore I had a great time with all the girls from my class as we actually came in limo to our school where we were supposed to have dinner with the rest of the school. Afterwards there were lancers and party all night long - a night to remember. As you see I was all dressed in pink (haha) not what I expected, but as my mom had this very simple yet pretty dress in her closet already I couldn't resist. Then I didn't have to go out and buy one for myself, yay. 

1 comment: